Konkurs na Najaktywniejszego Seniora w województwie śląskim

Uprzejmie informujemy o ogłoszeniu przez Wojewodę Śląskiego trzeciej edycji KONKURSU PN. „AKTYWNY SENIOR” – konkursu na  Najaktywniejszego Seniora w województwie śląskim.

Celem Konkursu jest wyróżnienie Seniorek i Seniorów podejmujących działania na rzecz środowiska osób starszych oraz integracji międzypokoleniowej w województwie śląskim.

Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach wyróżnionych ze względu na płeć, w wyniku których laureaci otrzymają tytuły „Aktywnej Seniorki” oraz „Aktywnego Seniora”. Kandydaci powinni mieć ukończone 60 lat. Kandydatów zgłaszać mogą osoby fizyczne (grupy osób), organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688) oraz instytucje publiczne z terenu województwa śląskiego.

Warunkiem zgłoszenia do Konkursu jest złożenie formularza zgłoszeniowego, który stanowi załącznik Nr 1 do REGULAMINU KONKURSU PN. „AKTYWNY SENIOR” wraz z wymaganymi oświadczeniami:

  1. kandydata o wyrażeniu zgody na udział w Konkursie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby Konkursu, o wyrażeniu zgody na publikację wizerunku w materiałach promujących Konkurs w mediach (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do Regulaminu),
  2. zgłaszającego o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby Konkursu i publikację wizerunku w materiałach promujących Konkurs oraz w mediach (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do Regulaminu),
  3. kandydata o ukończeniu 60 lat (wzór oświadczenia – załącznik nr 3 do Regulaminu).

REGULAMIN KONKURSU PN. „AKTYWNY SENIOR” zawierający szczegółowe informacje, ww. załączniki dostępne są do pobrania pod linkiem http://www.katowice.uw.gov.pl/aktualnosci/najaktywniejszy-senior-w-wojewodztwie-poszukiwany-1

Podpisany formularz zgłoszeniowy, wraz z wymaganymi załącznikami, należy przesłać z dopiskiem „Konkurs – AKTYWNY SENIOR” (w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie) w formie elektronicznej (skan) na adres: ps-sekretariat@katowice.uw.gov.pl lub za pośrednictwem poczty na adres Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice lub dostarczyć osobiście do kancelarii w ww. siedzibie Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach (pokój 161, stanowisko 23 i 24).

Zgłoszenia do Konkursu należy przekazać w terminie do 16 września 2019 r. (w przypadku zgłoszenia za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego).