Szanowni Państwo, w związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną, od dnia 9 listopada 2020r., zmuszeni jesteśmy przeorganizować dotychczasową pracę Ośrodka Zdrowia, który będzie prowadził wyłącznie rejestrację telefoniczną, a osobiste wizyty powinny być maksymalnie ograniczone. Wobec konieczności utrzymania dystansu społecznego w budynku przebywać może maksymalnie 3 pacjentów równocześnie.
Niezmiennie dostępni jesteśmy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku, ale technicznie rzecz ujmując osoby pojawiające się w związku z osobistą wizytą muszą użyć dzwonka i poczekać na personel w holu, który został odpowiednio wyposażony, aby nie było potrzeby pozostawać na zewnątrz. Zwracamy również uwagę na aktualność numerów telefonów do rejestracji (32/23 55 015 oraz 32/42 81 732), gdyż część mieszkańców korzysta ze starych tzw. „kopalnianych” numerów, których poprawnego działania nie możemy zagwarantować.
W przedsionku Ośrodka umieściliśmy również skrzynkę do zamawiania recept z prośbą aby zamówienia składać w momencie kiedy pacjent dysponuje jeszcze 5 dniowym zapasem. Po odbiór kodu do recepty prosimy dzwonić do rejestracji po 3 dniach od momentu złożenia zapotrzebowania (tel. 32/ 23 55 015), a jeśli posiadają państwo Internetowe Konto Pacjenta kod do recepty zostanie wysłany SMS-m.
W przypadku procedur z zakresu medycyny pracy zmuszeni jesteśmy ograniczyć ich liczbę do przypadków koniecznych czyli badań, które nie wymagają konsultacji specjalistów np. okulisty, neurologa, laryngologa. Pragniemy zaznaczyć, że nadal obowiązują przepisy prawa krajowego, które umożliwiają przedłużenie zdolności do pracy bez konieczności odbycia wizyty u specjalisty z zakresu medycyny pracy.
Skróceniu ulegnie czas pracy laboratorium, które czynne będzie we wtorki i czwartki w godzinach 7.30 – 9.00.
Mimo wszelkich niedogodności, jesteśmy przekonani, że wprowadzone ograniczenia przyczynią się do możliwie szybkiego pokonania pandemii, a nasze wspólne bezpieczeństwo rozumiane również jako dbałość o ciągłość pracy Ośrodka spotka się z Państwa zrozumieniem.