
Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”.
Głównym celem konkursu jest w szczególności promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom pokrzywdzonym.
Ponadto, istotą przedsięwzięcia jest także wyróżnienie tych funkcjonariuszy Policji, którzy charakteryzują się wyjątkowym profesjonalizmem, empatyczną postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom pokrzywdzonym, w tym doznających przemocy domowej.
Zgodnie z Regulaminem Konkursu, zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja.
Formularz zgłoszeniowy oraz Regulamin Konkursu dostępne są na stronie www.policja.pl oraz zamieszczone zostały poniżej.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2025 r. Formularze zgłoszeniowe można nadsyłać na adres poczty elektronicznej e-mail: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl lub drogą pocztową na adres: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa.
Link do spotu promującego przedsięwzięcie: https://pliki.policja.gov.pl/sharing/UO7J8wQU8
Opracowanie: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach Wydział Rodziny i Polityki Społecznej