Dyżur telefoniczny – bon turystyczny na PUE

Grafika promocyjna: Polski Bon Turystyczny.

Oddział ZUS w Chorzowie 18 sierpnia, we wtorek, organizuje telefoniczny dyżur ekspercki. Podczas rozmowy ze specjalistami ZUS będzie można zapytać o bon turystyczny, dowiedzieć się co trzeba zrobić aby go otrzymać oraz jak będzie wyglądało jego rozliczenie. Dodatkowo będzie można uzyskać porady w zakresie zakładania profilu na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, który jest niezbędny do aktywowania bonu.

Eksperci ZUS będą dyżurować w najbliższy wtorek, 18 sierpnia, w godz. od 9.00 do 11.00, pod numerem telefonu 32 34 90 681. – Zachęcamy do skorzystania z porad telefonicznych naszych pracowników, którzy postarają się wyjaśnić wątpliwości dotyczące zarówno bonu turystycznego, jak i innych spraw, która można zrealizować za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Przypominam, że za pośrednictwem PUE możemy także składać wnioski o wsparcie w ramach tarczy antykryzysowej, w tym o świadczenie postojowe, czy dodatek solidarnościowy – mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.

Z PUE ZUS mogą korzystać płatnicy składek, osoby ubezpieczone, jak również świadczeniobiorcy. Profil PUE pozwala na załatwianie wielu spraw bez wychodzenia z domu przez internet. Konto na PUE można założyć m.in. przy użyciu profilu zaufanego (ePUAP) oraz bankowości elektronicznej. Obecnie swój profil ma już ponad 5 mln osób.